Tools


Site Haritası

Site Haritası

Siemens Remote Service

One contract, one connection, many advantages.

Siemens Remote Services
Remote Service

With a Siemens Service contract, you will be connected to the Siemens Service Center via Siemens Remote Service (SRS), the efficient and comprehensive infrastructure for the complete spectrum of remote support. Many services, updates and even immediate repairs that previously required on-site visits are now performed remotely. Up to 50% of all deviations can be detected via remote connection before interference with your workflow. SRS - rely on and take advantage of:

  • Earlier failure detection
  • Faster repair times
  • Planned spare parts replacement
  • Prevention of unscheduled downtimes
  • Improved patient planning and throughput
  • Minimization of on-site visits
Bu bilgi yardımcı oldu mu?
Yanıtınız için teşekkür ederiz
Yorumunuzda sayı ve/veya '@' işareti olduğunu fark ettik. Sizinle iletişime geçmemiz için telefon numarası ya da e-posta adresi girmeye çalışıyorsanız lütfen bizimle e-posta formumuz aracılığıyla iletişime geçiniz.

Not: Doğrudan kişisel bir yanıt almak için lütfen bizimle e-posta formumuz üzerinden iletişime geçiniz.

Teşekkür ederiz